|
Post by Halina on Dec 30, 2009 8:15:01 GMT -5
Halina gik rundt i slottes have, hun hade ikke snakke med kisa i en uge efter hun hade råbt af hende. hun hade det virkelige skidt med det, men kisa ville bare ikke lytte til hende, og det gjorde halina fosteret og ked af det. for en gang skyld hade halina ikke sat sit smukke hår op, hun hade en yndig kjole på der passe til hendes figur og hud farve. hendes jagt ørn sad i et træ og kigge på hende, halina holdt elegant armen frem og ørne svæve ned og lande på hendes arm uden at skade hende, hun strøg den over håret og sukke "måske jeg burte tale med hende" mumle hun og satte sig på en af have bænken mens ørne fløje lidt rundt i haven.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 30, 2009 8:30:03 GMT -5
Shinigami var i slottes have i et af sine mange forklædninger han var i et gråt jakkesæt havde en sort dæmon maske og han gik rundt og tænkte *hvad skal jeg gøre hvis jeg møder kisa forældre* og hørte en tale og gik efter lyden og så en kvinde
|
|
|
Post by Halina on Dec 30, 2009 8:33:40 GMT -5
halina så op i himlen, hun sukke og lod hånden glide igennem håret. hendes jagt ørn så ham og gav et skrig fra sig, og kræse om ham. det fik halina til at rejse sig og se mod fuglen hun fik øje på ham og tråde lidt tilbage, "hvem er de og hvad laver du her" sag hun hurtige, hendes ørn fløj hen til hende og lande på hendes skulder. (ørnes udsende er på billede)
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 30, 2009 8:45:31 GMT -5
"Kender du måske og hvad jeg laver her er at få dig til at forstå at din datter vil ikke blive en fin dame" så på halina "og at tale med hende er svært lige nu" og gik hen mod halina (ja har set det)
|
|
|
Post by Halina on Dec 30, 2009 8:48:13 GMT -5
halina bakke, "hun bliver det om hun vil eller ej" sag hun roligt, hun så på ham "hvad mener du....hvad har du gjordet ved min datter" hun gik hen mod ham mens hendes blik var bleven koldt og ikke spor venlige og varmt som det pleje.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 30, 2009 9:05:28 GMT -5
"Hun har fået et tilbud så hun er en anden i noget tid" Shinigami så alvorlig på Halina "hun har det godt" der kom en grib og satte sig på hans skulder og sagde "hvordan tager hun det"
|
|
|
Post by Halina on Dec 30, 2009 9:11:41 GMT -5
"hvad mener du med en anden " halina var ved at blive hissig. hun så på griben "jeg skal sige dig hvordan jeg tager det!" råbte hun i hovedet af den, før hun så på manden igen "du giver mig min datter igen og det lige nu!" hun var tydelige vis vred og hunde rad for at miste hende.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 30, 2009 9:24:52 GMT -5
"Det svære jeg kan ikke gøre det og med at være en anden hendes sjæl er i en anden krop" shinigami så sur på griben "du skal hente nogle i den sydlige del af anthem"
|
|
|
Post by Halina on Dec 30, 2009 9:31:05 GMT -5
"jeg vil have min datter hjem og det skal være lige nu" nærmest råbt hun i hovedet af ham, hun ane ikke hvad hun skulle gøre hun var magtes løs og blot en kvinde der elske sin datter højt.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 30, 2009 9:49:07 GMT -5
"Der er større chance for at hele verden bliver til dyr men hvad vil du gøre for at hendes sygdom forsvinder" Shinigami så bare på Halina
|
|
|
Post by Halina on Dec 30, 2009 9:56:41 GMT -5
halina så på ham, "k-kan du få den væk" fik hun frem og så letter overrasket på ham. "nuvel hvad forlanger du " hun så på ham og lag hænderne på hofterne.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 30, 2009 10:04:29 GMT -5
"Jeg kan gøre at sygdommen ikke kan påvirke hende men det er op til dig hvad vil du miste for at din datter kan være normalt" Shinigami så alvorligt på hende
|
|
|
Post by Halina on Dec 30, 2009 10:07:00 GMT -5
halina så på ham, "om det koste mig live vil jeg gør hvad der er beste for MIN datter...kom så hvad forlanger du af mig" halina så på ham.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 30, 2009 10:13:06 GMT -5
"Alle dine ufødte børn" Shinigami så koldt på hende "det er min pris" og han tog nogle kort frem *hun må holde af sin datter hvis hun vil dø for hende*
|
|
|
Post by Halina on Dec 30, 2009 10:17:20 GMT -5
halina så på ham, "dem alle" halina bed sig i læben så ville hun ikke kunne skænke kongen flere børn og heller ingen prins. "er der ikke noget andet " spurte hun og ville høre om hun hade flere muligheder.
|
|