|
Post by Halina on Dec 31, 2009 6:23:16 GMT -5
i starten sad halina bare og tænkte, før hun klæde om til noget der slet ikke line kongelig tøj. og da aften faldt på gik hun i stalden og fandt sin hest og red så ud for at finde det ler hun skulle bruge.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 31, 2009 6:46:37 GMT -5
Rotten fulgte efter og da hun satte sig på hest og red stoppet rotten og en grib begyndte at flyve efter hende
|
|
|
Post by Halina on Dec 31, 2009 6:56:31 GMT -5
halina fandt ler som han hade sagt og søre for kun hun rørt det, men det var ikke meget hun hade fundt, hun sukke og red tilbage til slotte.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 31, 2009 7:06:06 GMT -5
Gribben holdt øje med hende hele tiden og da hun kom tilbage til slottet tog rotten over igen
|
|
|
Post by Halina on Dec 31, 2009 7:11:29 GMT -5
halina gik på værelset, og satte det ler hun hade på et bord. hun sukke "det her går aldrig" mumle hun og snøfte men begyndt at forme den smule ler hun hade fundet, her var det godt at hun hade sin kreative evner hun fik lave en fod og ikke mere.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 31, 2009 7:19:09 GMT -5
Rotten så på hende og tænkte *hun gør det* rotten var imponeret over at hun ville gøre alt det for sin datter
|
|
|
Post by Halina on Dec 31, 2009 7:28:17 GMT -5
halina så på foden, "kisa" mumle hun og faldt i søv på gulve. hun vogne næste morgen ved en tjeneste pige vine da hun fandt hende. halina vogne med et sæt og skynde sig at skifte, "det her siger du ikke til nogle" sag hun til tjeneste pigen, der nikke og gik igen.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 31, 2009 7:39:03 GMT -5
Rotten grinede og løb hen til hende "godmorgen kisas mor har du sovet godt"
|
|
|
Post by Halina on Dec 31, 2009 7:40:33 GMT -5
halina så ned på rotten og fik et chok, "øh...godmorgen....hvem er du" hun gik lidt væk fra rotten "jeg må være træt rotten taler" mumle hun og tog sig til hovedet og satte sig ved sit sminke borde og begyndt at sætte håret.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 31, 2009 7:48:23 GMT -5
"Jeg er en af døds gud tjeneste og jeg hedder pest "pest løb op på sminke borde og din datter hun troede med det samme at jeg kunne tale"
|
|
|
Post by Halina on Dec 31, 2009 7:56:17 GMT -5
hun så på rotten der åben bart hed pest. "kisa er en kvik pige...men hvorfor er du her pest" spurte hun og fik sat håret op og dække poserne under øjne, "jeg for gammel til det her" mumle hun og sukke.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 31, 2009 8:06:57 GMT -5
"Jeg er her for sjov og det er en af de nemme opgaver døds gud" og så nysgerrig på hende "den sidste han gav en opgave skulle gå 200 km på en uge"
|
|
|
Post by Halina on Dec 31, 2009 8:10:13 GMT -5
halian så på ham, "din guder lyder som en mærkelige mand...men hvad er der sjovt ved at være her" hun så direkte på rotten.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 31, 2009 8:13:49 GMT -5
"Dødelige er meget mere interessante end guderne" pest smilede til hende "de taler kun om deres spil mellem hinanden"
|
|
|
Post by Halina on Dec 31, 2009 8:17:16 GMT -5
"spil" gentog halian, hun tøve lidt og lod så en finger glide over pest's hovede. "du...ja ikke for noget...men du mere ren af en rotte og være og jeg har set et par når jeg træner min ørn" hun så på rotten.
|
|