|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 9:25:10 GMT -5
Kisa grinte lidt og tog siri i armen. "det skal jeg nok general. jeg har jo bare brug for en kammerpiger og da jeg mødte hende var det første hun sagde at kjolen der i vinduet ville passe mig så jeg tror hun er perfekt" sagde kisa og lød virkelig som var det rigtigt sket.
|
|
Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 9:34:25 GMT -5
generalen trådte til siden og viftede med hænderne imod slottet for at få dem til at rubbe neglene og se at komme afsted. Siri adlød den stumme ordre, men da hun skulle til at gå hev han hende ind til sig. "laver du noget ballade straffer jeg dig personligt." hviskede han ildevarende til hende, Siri nikkede bare og smilte selvom hans græb i hendes arm gjorde ondt, da han gav slip i hende og viftede dem endnu en gang imod slottet gik hun lige forbi ham med rank ryg og så meget fornem ud, da de var kommet langt væk fra ham og centrum vendte hun sig mod Kisa. "hvorfor skulle han lige gøre det? jeg overvejede faktisk at dræbe ham, men så ville jeg nok ikke komme op på slottet." sagde hun og så barnlig ked af det ud, hun skiftede sin form igen, så hun så normal ud.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 9:39:49 GMT -5
Kisa så på hende da hun kom op til hende. "han er sådan. han er ... ja underlig efter min mening" sagde hun og så på generalen og grinte lidt. "han er en lille underlig ting" sagde hun med et grin.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 9:42:05 GMT -5
hun grinte. "mener du seriøst at jeg skal arbejde der oppe, eller er det kun når folk kommer forbi?" spurgte hun og så undrende på hende.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 9:43:27 GMT -5
Kisa grinte og så på hende. "ville du da ikke se slottet. vis du skal se det må jeg jo finde på noget for at få dig med" sagde hun og hade et venligt som og et kækt grin i sit velfomede hoved.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 9:51:17 GMT -5
hun smilte af sig selv. "det kunne selvfølgelig osse være en mulighed, men stadig mener du det, at jeg kan arbejde?" spurgte hun undrende.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 9:52:50 GMT -5
Kisa sukkede, "desværre må jeg ikke ansætte lige gyldig hvor dygtig jeg synes en er" sagde hun og så på hende med et smil. "ellers ville jeg godt"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 10:02:59 GMT -5
*sådan! jeg kan ikke få arbejde, jeg kan ikke få arbejde, damdi damdi dam.* tænkte hun triumferende for sig selv. "okay, det var da ærgeligt." svarede hun med et lille smil. hun mumlede en lille formular, så hun fik noget lidt pænere tøj på, det lignede det andet, det hun havde tryllet frem var farven helt hvid, på det gamle var farven mere råhvid.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:06:38 GMT -5
der gik ikke længe før de var på slottet og Kisa sukkede. *så skal vi til det igen. endnu en omgang med mors brok" hun gik ind på slottet og mødte sin mor som begyndte at skælde hende ud over at hun ikke opførste sig som en rigtig dame.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 10:11:52 GMT -5
Siri gik tøvende ind bagefter, hun mumlede igen en lille formular og fik øre propper i ørene, dog forsvandt de efter droningen var færdig med at skælde Kisa ud. "goddag Deres Højhed." sagde hun og nejede kort, noget havde hun lært af dusørjageren.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:14:57 GMT -5
dronningen gik bare forbi uden at se hende og kisa kom ud med et vredt udtryk. "du skal ikke tage dig af hende. hun er bare sur fordi jeg leger med byens børn" sagde hun og begyndte at gå ovenpå for at vise siri rundt.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 10:19:14 GMT -5
hun fulgte tøvende efter Kisa ovenpå, hun undrede sig en smugle over droningens opførelse, men lagde det til side.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 10:21:31 GMT -5
kisa vidste hende hele øverste eetage som var rene sove værelser og arbejdt værelser."og det sidste her oppe er mit skole værelse. lidt kedeligt"
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 12:32:09 GMT -5
hun nikkede langsomt, hun havde ikke sagt det store under hele rundvisningen, hun havde bare lyttet og set sig omkring i værelserne. "jo måske." svarede hun smilende og så sig nysgerrigt omkring.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 12:38:10 GMT -5
Kisa smilte lidt og gik nedenunder sammen med hende og kiggede ind på tronen i tronsalen. "godt far er her ikke" hun smilte og hev siri med ind. "her er så tronsalen."
|
|