|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 26, 2009 11:17:55 GMT -5
Kisa smilte til hende og så på hende. "jeg er bare noget forpustet" sagde hun stille og kunne næsten ikke få vejret da hun sagde det. hun smilte bare og å hvor meget børnene hyggede sig. "er det ikke et smukt syn" sagde hun og så på børnene.
|
|
Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Dec 26, 2009 11:24:08 GMT -5
hendes barnlige smil forsvandt, men man kunne se hvor glad og smilende hun var på handes ansigt. "joh, gid jeg også kunne sige det samme om min baggrund." svarede hun, hun låste sine føelser inde så hun så ret ligeglad ud, men det var nu meget sjovt at se på børnene der ikke havde opdaget hendes ansigtstræk.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 26, 2009 11:31:03 GMT -5
Kisa så på hende og tog noget op af sin lomme og satte det for munden. det var et lille ildt maske man havde i munden som kunne gi luft. hun lagde den tilbage og pustede ud. "må man ha lov at spørger hvorfor ikke" spurgte hun og så på siri's med sine smukke øjne.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 26, 2009 11:44:09 GMT -5
hun smilte koldt ved mindet om dusørjageren. "ja det må man vel. Mine forældre blev drabt af en dusørjager kort efter min fødsel, dog tog manden mig til sig, da jeg var de 14 år sagde han at han havde drabt mine forældre, og jeg blev en smugle meget sur og drabte ham. Mere er der ikke om det." svarede hun uden at føle en føelse andet end had for ham.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 26, 2009 11:49:39 GMT -5
Kisa så på hende og smilte stille. "jeg ved ikke hvordan det er men du kunne jo prøve at slappe af" sagde hun og smilte til børnene som stadig legede. "prøv at start et nyt liv op" sagde hun og smilte.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 8:18:53 GMT -5
hun grinte inderligt af Kisas foreslag. "hvorfor? hvis der ikke er noget at leve for, hvis alt du havde blev taget fra dig hvad ville du så gøre prinsesse?" spurgte hun ligefremt, fuld kommen ligeglad med at det måske kunne såre hende.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 8:24:05 GMT -5
hun så på hende med et smil. "så ville jeg leve så godt jeg kunne og få det bedste ud af det. lige som gade børn uden forældre gør" sagde hun og smilte blot.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 8:34:44 GMT -5
hun smilte, denne gang et glad smukt smil, som ikke var efterlignt af nogle, et smil hun havde brugt for mange år siden. "nu er det bare sådan at jeg ikke er gade barn, jeg er velhavende, jeg har penge nok til et hus osv. men jeg vil helst være for mig selv ude i fx en skov." svarede hun ærligt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 8:43:44 GMT -5
Kisa så på hende og smilte. "det vil jeg også men... det gir min mor og far mig ikke lov til. jeg skal jo reagere en dag" sagde hun stille og smilte.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 9:05:39 GMT -5
hun lyttede til Kisas ord, det ville være let for Siri selv at flygte fra fx. slottet, hun var jo formskifter. "det ville være let for mig, folk ville sikkert kunne forvæksle mig med dig, med den race jeg har." svarede hun.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 9:07:20 GMT -5
Kisa smilte og så på hende. "det vil også være let for mig men. så syg som jeg er. så det er vist bedst at jeg bliver" sagde hun og smilte forsigtigt.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 9:15:41 GMT -5
hun så nysgerrigt på hende. "hvad fejler du da?" spurgte hun nysgerigt og smilte blidt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 9:18:31 GMT -5
Kisa smilte blot og så på hende. "ikke noget vigtigt men min mor og far er bare noget overbeskyttende" sagde hun og ville helst ikke sige hun havde kraft da det ikke var normalt for en prinsesse
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 9:26:09 GMT -5
hun så barnlig nysgerrig ud, og så på hende med samme udtryk. "kom nu sig det." plagede hun nysgerrigt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 9:28:20 GMT -5
Kisa grinte og så på hende og så væk. "jeg må ikke" sagde hun og vidste hvor sur hendes forældre ville blive.
|
|