Siri
Full Member
waryl formskifter warlock
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 9:32:16 GMT -5
"øv" hun mukkede lidt men lyste så op igen af en lille idé. "må jeg så godt komme med op på slottet?" spurgte hun så nysgerrigt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 9:50:00 GMT -5
Kisa grinte og så på hende. "det kommer helt an på om vagterne skal lege beskyttet igen" sagde hun og ville gerne ha en rigtigt ven hun kunne få med hjem og det hele.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 10:11:02 GMT -5
hun smilte. "hvem siger jeg ikke også er en vagt?" spurgte hun drillende og skiftede form til en af de vagter hun havde set gå i gaden før.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 10:16:22 GMT -5
hun grinte lidt og så på hende. "det er jo gade vagterne" hun grinte og så på hende og tog sin hånd i lommen og tog en lille bog op og hev et billed frem af alle fra slottet. "det der er generalen han er meget efter mig" sagde hun og så på hende.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 10:21:32 GMT -5
hun så nysgerrigt på billedet, koncentrerede sig for at huske en hver detalje og formede sig så om til ham. " kan man få at vide hvordan han opføre sig og snakker, eller for at sige det kort kan du ikke fortælle mig alt om ham?" spurgte hun, det var meget vigtigt hvis nu nogen lagde mærke til at hun fx. snakkede på en forkert måde og sådan.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 10:24:17 GMT -5
Kisa grinte. "han er bestemmende og vis nogen andre vagter sider ned bare en kort stund skæbder han dem huden fuld og når det kommer til mig mener han at han burde blive på slottet og gøre som jeg for besked på.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 10:32:38 GMT -5
hun grinte. "jeg mener i adfærd, hvordan er hans stemme, er han højere end mig nu osv." svarede hun grinende, det var ikke hver dag man kunne få alting at vide om en person man skulle udgive sig for at være så hun kunne lige så godt gøre det.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 10:37:19 GMT -5
Kisa rejste sig op for at se og begyndte at grine. "hehehehe han er faktisk mindre" sagde hun og kunne ikke lade vær at grine. "han er en lille and så han hader at blive nedstirret og når han siger noget skal det lystres. han har en meget mørk stemme også" sagde hun forklarede ellers alt om ham.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 10:39:24 GMT -5
hun gjorde sin form mindre, og stemmen mørk. "sådan her?" spurgte hun i den mørke tone der ville lyde næsten som hans, men den ville være en anelse for lys.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 10:46:38 GMT -5
hun så på højden og nikkede men begyndte at forklare hvordan stemmen lød og alt som hun skulle vide.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 27, 2009 11:16:51 GMT -5
hun hørte godt efter til en prikkede hende på skulderen, hun gjorde sit ansigt normalt, og vendte sig så om, og til sin mindre overraskelse stod ham vagten hun var ved at lære alt om lige bag ved hende. han så lidt surt på prinsesse Kisa og sagde: "skulle De ikke være på slottet deres Højhed?" spurgte han og så på Siri. "og hvem er så du?" spurgte han i en tone der irriterede hende noget så gudsjammerligt.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 27, 2009 11:40:39 GMT -5
Kisa bakkede ud da hun så vagten og kløede sig i nakken. "øhm... måske jeg..." hun anede ikke hvad hun skulle sige da han jo ville tvinge hende op på slottet alligevel, "jeg ville bare godt være nede i byen lidt" sagde hun og smilte lidt
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 8:26:36 GMT -5
hun smilte mens en lille sedel formede ig i hendes hånd bag ryggen. "navnet er Siri Zelina Maikira." svarede hun smilende. på den sedel hun havde på ryggen stod der: 'Sig at du ville tage mig op på slottet for at vise mig rundt, og sig at jeg er meget nysgerrig og aldrig har været der oppe, måske hopper han på den?.' hun havde vendt sedlen sådan så Kisa let ville kunne læse det uden at tage sedlen fra hende.
|
|
|
Post by Kisa Makumi Momo Halestars on Dec 28, 2009 8:32:36 GMT -5
kisa vidste det ikke ville virke så hun sagde noget andet. "men hr general. dette er Kisa og hun vil gerne tjene på slottet. jeg ville vise hende hvor hun kunne arbejde og som hvad " sagde Kisa forsigtigt.
|
|
Siri
Full Member
|
Post by Siri on Dec 28, 2009 8:42:14 GMT -5
sedlen forsvandt lige så pludseligt som den var kommet, hun grinte indeligt af prinsessens foreslag, men måske ville det virke. Generalen så vurderende på Siri, og overvejede det, formen Siri var i nu skjulte hendes våben. "okay så Deres højhed, men hvis dette er en stor bummert er det Deres skyld, og ikke min, så De må tage skidebalden." svarede han langt om længe.
|
|