Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 28, 2010 16:26:22 GMT -5
hunden var ikke særlig stor og løb lige i armende på niko. det var en lille beagle. "dette er galaxy hun er min bedste ven og støtte" sagde han og nussede hunden bag øret. "men husk. men skal altid være rolige ved dyr du må ikke blive for ophidset eller opstemt.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 29, 2010 5:59:36 GMT -5
jakson hopped ned igen og lage sig ned og sagde til hunden"kom her galaxy jeg er en ven "sagde han med et smil
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 29, 2010 6:22:53 GMT -5
galaxy så på jakson og slikkede niko i hovedt. han grinte lidt og så på jakson. "hvor meget ved du om dyr " spurgte han direkte.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 29, 2010 8:29:03 GMT -5
jakson hade sin hovedt lidt på skrå og sagde"ikke maget"
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Feb 1, 2010 14:45:49 GMT -5
Niko grinte og skubbede galaxy ned og så på jakson. "kom her op og så skal jeg forklare dig nogen ting om dyr" sagde han og smilte.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Feb 2, 2010 2:22:55 GMT -5
jakson hopped op og sad på hyg lige ved siden af ham
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Feb 2, 2010 9:00:47 GMT -5
han grinte og så på ham. "når du møder hunde første gang eller faktisk hver gang så sætter man hånden ned til den med fladen mod den og strakte fingre så de kan snusse" sagde han og smilte.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Feb 5, 2010 4:55:37 GMT -5
jakson hørte hvad han sagde men så hunden gødet i skoven og jakson kigged der hen ogse og han sagde"hey kan du hører det det lyder som mange fødder der kommer her hen"sagde han og hopped ned og gør sig klar
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Feb 9, 2010 6:50:15 GMT -5
//lad vær at styr mine dyr tak//
Niko så mod skoven og så på galaxy som log ved siden af ham. "slap af. vis du bliver ophidset gør du dyrende ophidset" sagde han og tænkte bare for sig selv at det nok var folk som ville købe eller hans naboer.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Feb 16, 2010 5:13:13 GMT -5
//unskyld//
jakson kigged der over men da hvar noget da skinner i skoven men kigged væk igen og sagde "nå okej det hvar nok ikke noget eheh "
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Feb 16, 2010 8:15:12 GMT -5
Niko så på ham og så mod skoven og lukkede øjnene og koncentrarede sig. han brugte sine jord krafter til at gøre at han vidste hvad det var. han begyndte at grine og så mod skoven. "bare rolig. det var bare en af mine køer" sagde han og smilede stille.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Mar 27, 2010 16:32:35 GMT -5
jakson letted ud og kigged på ham og sagde" oh godt jeg var bange for at det vår måske en ond væsnen eller sådan noget hehe men hvor længe har du haft denne bondegår??"sagde han og kigged på han
|
|