|
Post by jakson D tunpa on Jan 23, 2010 9:22:46 GMT -5
jakson var en tur i engen hvor han var maget træt han var efter en mand som bruger guns han var på 200.000 kr i dusører og hans familie var lidt nede med pinge at gører men jakson kunne ikke findte ham og han lage sig ned og faldt i sovn
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 23, 2010 9:31:11 GMT -5
oppe på bjergene var Niko. han holdte godt fast i jorden imens at han kralvede op af. et af hans får havde stukket af og nu var han på jagt efter sit får. nok mente de at han havde nok men for en gård ejer var hvert dyr et dyr vigtig for de havde jo hver deres personlighed.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 23, 2010 9:34:29 GMT -5
jakson vårned op da han så et får lige forand ham og han kigged på den i nogle sec og sagde"hehe får"han prikked til den og krammed den og sagde"hmm dejlig uld"og fåret lage sig ned og sov sammen med jakson
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 23, 2010 9:44:24 GMT -5
Niko kravlede vidre og pludselig gled hans hånd og han faldt ned af imens man hørte hans ekko. "AAARH!" Niko prøvede at få et klippe stykke ud til sine hænder i tide men nåede det ikke. fåret rejste hovedt da den hørte det og løb mod klippen imens den pragede. den så ned på niko som var landt på et klippe frem skud og sad nu der nede langt under fået imeens at han holdte om sit ben.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 23, 2010 9:48:41 GMT -5
jakson våned op igen og så at fåret løb han løb med og kigged ned og sagde"hey er du okej dernede fortel hvad der er galt"sagde han og hoped på at få kontakt
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 23, 2010 9:55:57 GMT -5
Niko hørte en eller anden og så op. "jeg faldt. jeg tror at jeg har brækket min fod" råbte Niko op og holdte om foden som ca var 3 gange så stor ind hvad den anden var. den gjorde virkelig ondt.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 23, 2010 9:59:41 GMT -5
jakson kigged ned og rubte"okej jeg hiver dig op nu"sagde han og lige hurtig kigged på fåret og sagde"gå lidt tilbage"sagde ahn og hopped ned til ham og sagde"hm ja det kan jeg godt se og kan du holde fast på mig"sagde han og hade ryggen til ham så han kunne holde fast
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 23, 2010 10:07:27 GMT -5
Niko så på drengen da han kom ned og så på op. "hvordan..." niko var forvirret hvordan kom drengen ned uden en skramme.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 23, 2010 10:11:59 GMT -5
jakson kigged på ham og sagde"hm jeg kan fortelle dig sender okej men holdt fast på min ryg okej"sagde han med et smil
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 23, 2010 10:13:59 GMT -5
Niko så på drengens ryg og så på ham. "er du helt sikker. jeg er ikke så let som jeg ser ud til."
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 23, 2010 10:17:07 GMT -5
jakson kigged på ham og sagde"hehe du vil blive overasket hvor stærk jeg er hehe men kom nu ville du ikke ud her fra er lugter"sagde ahn med et smil
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 23, 2010 10:21:23 GMT -5
Niko nikkede og tog fat i drengen og så op . han kunne se fåret som pragede. *forpulet får. hvorfor stak du også af*
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 23, 2010 10:27:19 GMT -5
jakson smilte til ham og sagde"okej holdt fast GUM GUM "imens han sagde det kom hans arme helt op til kanten og hans sagde"ROCKET"de blev skudt ud som en slangebøse og som en skud kom de op men de flyver for hurtig så de kom lidt højer og jakson sagde"damn for højt"sagde ahn og da de faldt ned sagde han inden de ramte jorden "GUM GUM BALLON"han pusted sig op som en ballon og de kom sækkert ned igen så jakson kigged på han og sagde"sådan hehe"
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 23, 2010 10:30:57 GMT -5
da de blev skudt op kunne Niko ikke holde fast og kom væk fra ham og fåret så det og skyndte sig over og niko landte på fåret og så på jorden og så på fåret. "godt gået min tøs... godt gået" han krammede fåret lidt og man kunne se et tæt bånd han havde til fåret. han så på drengen og nikkede. "tak" sagde han og mærkede fårets bløde uld.
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 23, 2010 10:33:46 GMT -5
jakson klødte sig i nakken og sagde"oh det gør ikke noget hehe men hvad laver du der nede i en kløft"sagde ahn og hade hovedt lidt på skrå
|
|