Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Feb 9, 2010 6:51:35 GMT -5
hun var iskold og faldt sammen og jorden stoppede helt. han havde fået gift i kroppen og sådan som hans blod var oppe at køre var giften hurtigt kommet ud i hans krop.
|
|
tezza
Full Member
varyl sensuel d?mon animagus
|
Stormen
Feb 13, 2010 9:13:49 GMT -5
Post by tezza on Feb 13, 2010 9:13:49 GMT -5
Tezza så på ham, hun trak vejer dybt. hun tjekke ham og fandt ud af på den måde det var gift, hun ville ikke kunne suge gifte ud da det var pumpe for meget rundt i kroppen, han måtte have læge hjælp. hun prøve at få ham op, men fik kun hans arm over hendes skulder. hun begyndt at gå mens han blev slæbt lidt, det skulle gå stærkt vis han skulle overleve.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Feb 13, 2010 9:20:25 GMT -5
Post by Niko on Feb 13, 2010 9:20:25 GMT -5
inde i skoven gik en ung kvinde sammen med hendes kæreste. de gik og snakkede og grinte lidt. kæresten var uddannet botaniker mens pigen var læge selv om man skulle tro det var omvendt med deres tøj. niko var lidt vågen men ikke helt.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Feb 13, 2010 9:23:50 GMT -5
Post by tezza on Feb 13, 2010 9:23:50 GMT -5
Tezzas blik var alvorligt, hun slæbt hvider da hun så manden og kvinden. så hun kort på niko og fik det bange ansigt frem, "HJÆLP!" råbte hun højt måtte lægge niko ned da han var tunge, hun skynde sig hen til dem og prøve at forklare dem hvad der var sket, og om de ikke kunne hjælpe hende. "jeg skal have ham til hospitalet inden giften dræber ham....være søde at hjælpe mig" hun spille rigtig bange og letter panik slagen.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Feb 13, 2010 9:30:43 GMT -5
Post by Niko on Feb 13, 2010 9:30:43 GMT -5
Manden så på hende og pigen så mod niko og var løbet over til ham og mærkede hans puls. manden satte tezza ned. "slap af. vi hjælper" sagde han pigen så på manden. "han har fået en meget alvorlig dosis gift i sig." sagde kvinden "måske en smule alovera kan gøre det holder sig nede til vi når hospitalet" manden smilte og så på tezza og gik over bag træet hvor lidt alovera var. han plukkede det og hælte det i munden på niko som havde høj feber. kvinden rejste sig og gik over ti ltezza og tog hende op og førte hende mod hospitalet imens at manden tog niko på ryggen og begyndte at følge dem. "så De hvilken gift der blev brugt på ham. for det vil kunne hjælpe os ti likke at gi ham den forkerte modgift" sagde kvinden til tezza og kunne se at hun ikke var rigtigt bange. da hun jo havde set frygt i folks øjne det havde tezza ikke.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Feb 13, 2010 9:41:57 GMT -5
Post by tezza on Feb 13, 2010 9:41:57 GMT -5
tezza sad bare og så på, mens de hjalp ham hun viste ikke meget om den slags hun var vand til at få at hvide hvad de skulle have, eller andet så gjorde hun det bare. da kvinden kom og fik hende op og gå ryste hun på hovedet, "nej jeg prøve at red ham men på en eller anden måde slap han fri, og fik os væk men så kollapse han pluslige " hun så ned i jorden og fuldt bare med til hospitalet. hun viste ikke rigtig hvor han blev lagt da hun blev sendt ind i et andet rum og blev tjekke, hun fik heller ikke noget at hvider om han klare den, hun blev bare bedt om at arbejde *pis der røg sikkert alle de penge* tænkte hun gnaven mens hun bare smile til folk og gik til sin næste opgave.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Feb 13, 2010 9:51:14 GMT -5
Post by Niko on Feb 13, 2010 9:51:14 GMT -5
der gik flere timer og kvinden kom ud imens hun tørte hænder. hun gik ud til nogen af dem som skrev jonaler og fortalte lidt hvad der skulle ske og sådan hun så tezza på den anden side af gangen og kaldte hende over til sig. da tezza kom mod hende vis hun gjorde fortalte kvinden lige så stille hvad der skulle ske. "det var en kraftig gift vi var heldige at finde ud af hvad det var men det gør alsår at han skal ligge så nu i det næste 2 uger og skal ha noget modgift hver 2 time ellers dør han."
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Feb 13, 2010 9:59:20 GMT -5
Post by tezza on Feb 13, 2010 9:59:20 GMT -5
Tezza kom hen til hende stille og roligt, hun så på hende og nikke. "jeg forstår mange tak for hjælpen" hun tog hans journal, "jeg kigger til ham " hun kigge den igennem for at tjekke hvornår han skulle have mod gift igen, det hele stod i et tids stema hvilke var rart nok. hun fandt hans stue og åbne døren og så ind, hun gik ind og lukke døren. hun ratte på sin uniform og gik så inde mellem sengen og fandt hans seng, hun smile og så på ham "niko" sag hun stille og stod ved fod enden af sengen.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Feb 13, 2010 10:08:17 GMT -5
Post by Niko on Feb 13, 2010 10:08:17 GMT -5
han log og sov og man kunne bare se feber svedperlerne på hans pande. nogen på stuen satte sig op i sengen. "han har fået lidt at sove på." sagde personen i sengen som var en lille dreng på 10 år. han havde været på hospitalet i 3 dage og havde ne brækket arm og et slemt sår på siden af kroppen som havde infektion.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Feb 13, 2010 10:29:35 GMT -5
Post by tezza on Feb 13, 2010 10:29:35 GMT -5
Tezza så på drengen og smile sit søde børn venlige smile. "jeg forstå så kigger jeg bare til ham sener " hun smile og gik ude igen, da det var tid til hans næste gang mod gift kom hun igen med sprøjten med modgift som han skulle have igennem sin drop, hun gik ind og så på drengen der sov, hun smile og gik hen til nikos højer arm hvor droppen sad så hun kunne give ham sprøjten.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Feb 13, 2010 11:44:51 GMT -5
Post by Niko on Feb 13, 2010 11:44:51 GMT -5
niko vågnede lige som hun tog fat ihans hånd. han åbnede øjnene og så op og rundt. han havde stadig høj feber. han tvang sig op at side selv om han burde ligge ned.
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Feb 13, 2010 13:02:21 GMT -5
Post by tezza on Feb 13, 2010 13:02:21 GMT -5
Tezza skulle lige til at sprøjte modgiften ind da han vogne, "niko du skal blive liggen" hun så på ham og tvang ham ned at liggen, hun skynde sig at give ham sprøjten og så på ham, hun kunne se hans feber var høj, "prøv at sove mere " hun lag en hånd på hans kind og så ham i øjne.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Feb 13, 2010 13:26:39 GMT -5
Post by Niko on Feb 13, 2010 13:26:39 GMT -5
niko fik sprøjten da han blev lagt ned og så på hende og prøvede at komme op at side igen "men jeg skal hjem igen... mine dyr.. min gård" da han havde sagt det faldt han ned i sengen igen og stønnede af det hedeslag han fik af feberen
|
|
tezza
Full Member
|
Stormen
Feb 13, 2010 14:45:05 GMT -5
Post by tezza on Feb 13, 2010 14:45:05 GMT -5
"rolige niko din nabo er bleven ringe til din gård er okay" hun så på ham, hun lag en kold klud på hans panden. *mand en nar tænker kun på sin gård...bha godt jeg kun er ude efter pengene* hun gik igen hun skulle se til andre men hun kom igen da han igen skulle have sprøjten, hun kom ind og kigge om han var vogen.
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Stormen
Feb 13, 2010 14:49:00 GMT -5
Post by Niko on Feb 13, 2010 14:49:00 GMT -5
da hun kom ind sad han på senge kanten og så ud af vinduet. han så lige så stille ud af vinduet og anede ikke hvad han skulle gøre men han var glad. tezza var ikke kommet noget til.
|
|