|
Post by Axel Tonika on Jan 21, 2010 2:27:22 GMT -5
axel kigged på ham med hovedt lidt på skrå og sagde"hey er du okej"
|
|
|
Post by hakuta on Jan 21, 2010 2:31:21 GMT -5
hakuta gik underligt over mod axel og tog flasken en mod ham "hyeeeeeeeeey prøv og smag du den er sku god stærk er den sku også " sagde han og begyndte at hikke mens han sagde det
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 21, 2010 3:24:16 GMT -5
axel tog falsken og sagde"hm okej "han drak af den hans øjne blev helt små og han gik rundt og giver ham flasken igen og sagde"h-hved du hvad -du er den b-bæste gud j-jeg har mødt"sagde han og tog sin ene arm rundt om hans nakke
|
|
|
Post by hakuta on Jan 21, 2010 3:26:30 GMT -5
han kikkede lidt på hma han så ikke ud til at være helt vand til at drikke "hah virker det alerede din svagdrikker men det sku også kraftige ting du hey skal vi tage en kamp vil lige prøve at kæmpe mod dig bare for sjov " han gik hen og tog fat i sin katana som lå på jorden lidt væk derfra
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 21, 2010 3:30:49 GMT -5
axel kig lidt væk og sagde"okej hik her kommer jeg"sagde ahn og løb og hans sword faldt ned fra ham da han løb han kom forand han og for svandt men han hade kun bukked sig ned og spaked ham op og da han kom ned sagde han"sådan heh"
|
|
|
Post by hakuta on Jan 21, 2010 7:23:47 GMT -5
han blev med vilje slået op i luften og kikkede ned "heh du skal også tænke når du kæmper " sagde han stille og stod nu baghved ham og gav ham en lussing som sendte ham hen i det næste træ
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 21, 2010 12:21:41 GMT -5
axel kom op igen og sagde"nå hvar det alt hik"sagde han og rulled rundt og sagde"TUNDER ROLL" man kan kun se en kulde af lyn fra han til sist
|
|
|
Post by hakuta on Jan 23, 2010 9:06:26 GMT -5
han tog en finger frem og stoppede ham med den og gabte lidt og tog en tår af flaksen mere og tog en bog frem og kikkede skævt på ham "nåå jaa du sku til at prøve og ramme mig ikk "
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 28, 2010 14:07:14 GMT -5
axel kigged på ham og sagde"hey hey slap af de krafti ting kan værer falige du hehe"sagde ahn med et smil
|
|
|
Post by hakuta on Jan 28, 2010 14:10:45 GMT -5
hakuta kikkede stadig skævt på ham " hmm hvis du ikke ør noget så gør jeg " nu stod han bag hved axel tog fat i ham og kastede ham op i luften
|
|
|
Post by Axel Tonika on Feb 2, 2010 2:30:26 GMT -5
axel lavet en lyn mod et træ og var der oppe og kigged ned og rubte"HEY HVORFÅ GØR DU DET FOR"
|
|
|
Post by hakuta on Feb 3, 2010 13:14:55 GMT -5
"nåårh jeg keder mi baare "heey du godt nok svag heh eller måske det nok bare fordi je er en gud ha ha ha" han begyndte at rgine af sig selv
|
|
|
Post by Axel Tonika on Mar 6, 2010 13:58:06 GMT -5
axel kigged på ham og sagde"jeg er ikke svag "sagde han og kigged væk
|
|