|
Post by hakuta on Jan 16, 2010 5:23:50 GMT -5
hakuta gik stille igenem elver skoven han kede sig faktisk en hel del han var lige blevet færdig med noget arbejde hjemme på slottet og var gået en tur for at slappe af han hoppede op i et træ og bare sad og gloede
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 5:33:17 GMT -5
axel løbte og drilled en drage som fuldte efter ham og han hopped kun igennem han så ikke guden
|
|
|
Post by hakuta on Jan 16, 2010 5:37:46 GMT -5
hakuta så godt manden løbe og så han havde et overnaturligt sort sværd "heh stort sværd " tænkte han for sig selv han forvandlede sig til en rød løve og gik stille mod manden
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 5:41:56 GMT -5
han blev ved med at hopped til han så den røde løve han hopped over den og så at den stod stille så axel tinger*hm jeg har aldri set en rød løve før hehe*sagde ahn og hopped vider og kigged tilbage for dragen kom
|
|
|
Post by hakuta on Jan 16, 2010 5:45:46 GMT -5
hakuta gloede tilbage på manden og forvandlede sig til normal igen han hoppede og mod dragen og væltede den omkuldt med en finger og kikkede på den "hey man angriber ikke mennesker du smut så" saagde han og kikkede strengt på den hvorefter den fløj væk
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 5:51:02 GMT -5
axel stopped med at hoppe og kig hen til ham og sagde"wow det hvar noget at et trik du her der jeg hedder Axel Tonika hvad hadder du"sagde han og smilte
|
|
|
Post by hakuta on Jan 16, 2010 5:58:32 GMT -5
"øøhh mit navn er hakuta minato og jeg er ild gud hvis du vil vide det " sagde han og hang nu ned fra et træ
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 16, 2010 6:07:33 GMT -5
axel stod i nogle sec og sagde"hey vent du siger at du er g-g-gud en ild gud holi shit jeg møder en gud det sker ikke mange gange"sagde han og klødte sig i nakken
|
|
|
Post by hakuta on Jan 16, 2010 6:22:20 GMT -5
hmm nogen gange er ¨det sku kedeligt at være en gud " han hoppede ned og gik tæt på axel og studerede ham
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 17, 2010 4:57:09 GMT -5
axel kigged på ham og sagde"hvad er der har jeg noget på mig eller hvad??"sagde han og kigged rundt over det hele på sig self
|
|
|
Post by hakuta on Jan 17, 2010 5:01:36 GMT -5
han kikkede på ham lidt og satte en finger på hans pande hvorefter han begyndte at få ild i håret hakuta begyndte at smågrine
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 17, 2010 5:08:00 GMT -5
axel stod i nogle sec og så rubte han over det hele med ild i håret og løb så ahn tog sin hovedt og skrapet ned i jorden hele tiden til den stopped og kigged igen på hem og sagde"HVORDFÅ GØR DU DET"
|
|
|
Post by hakuta on Jan 17, 2010 5:10:30 GMT -5
han stilte sig op af et træ og kikkede på ham " øhh for sjov hah" han grinte og der kom ild i hans hånd som blev til en rød flaske han tog en tår af det og kikkede på ham
|
|
|
Post by Axel Tonika on Jan 17, 2010 14:05:03 GMT -5
axel kigged på ham med den ene side som var brandt og sagde"hvad er der nu galt"sagde han med en lidt gnaven stemme
|
|
|
Post by hakuta on Jan 19, 2010 3:15:15 GMT -5
han kikkede på ham "hvad mener du det her er bare min helt egen alcohol blanding det kraftige ting du " han kikkede på ham og tog en tår mere af det og gik nu ikke helt lige
|
|