|
jobs
Oct 14, 2009 7:05:40 GMT -5
Post by yukimaru on Oct 14, 2009 7:05:40 GMT -5
anthem
konge dronning Halina Silver Moon Halestarsprins prinsesse Kisa Makumi Momo Halestars general krigsgeneral soldat butiksejer (hvis i vil have en butik så pm mig så skal jeg sætte den ind bare skriv navn på butikken og hvor den skal være) sygeplejeske sygeplejeske sygeplejeske politimand politimand politimand politi officer brandmand brandmand brandmand bibliotikar bibliotikar
änageishia
kejser kejserinde kejserens søn Lukas Morphius Lethato Desican Dynamia kejserens datter Dia Stephan Dynamia general krigsgeneral soldat
nah´jul konge dronning prins Aaron Angel Deminakou prinsesse butiksejer general krigsgeneral soldat soldat soldat healer healer healer
onde bander
hells force bandeleder medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem (der kan komme flere medlemmer end der er vist bare skriv til mig så sætter jeg jer på
vampire fangs
bandeleder medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem
gode bander
wolf claw
bandeleder yukimaru medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem
angel soldiers bandeleder medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem medlem
|
|