|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 1, 2010 8:17:43 GMT -5
"fordi.. fordi.." sagde hun og tænkte sig lidt om. "fordi jeg ikke vil have du forsvinder.." hun så lidt ned og mærkede tårerne, kraftigere end før.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 8:21:16 GMT -5
Shinigami gik hen til hende og kyssede hende på panden "godt jeg gør det ikke for dig"
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 1, 2010 8:23:53 GMT -5
Hun rødmede og tårerne holdte op for en stund. Hun lagde armene om ham og knugede sig ind til ham.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 8:27:36 GMT -5
Han tog sine armene om hende og knugede sig ind til hende og han kyssede hende igen
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 1, 2010 8:33:45 GMT -5
Hun gengældte kysset, men anede ikke hvorfor det var så smertefuldt. Hun kunne ikke være sammen med ham, det vidste hun, for det var forbudt! Han var en gud, hun var kejserens datter. To fra så forskellige verdener måtte ikke, kunne ikke være sammen.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 8:42:10 GMT -5
Shinigami så på Dia "hvad er der min smukke blomst" han var bange for at hende
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 1, 2010 8:43:52 GMT -5
Hun så ikke på ham, hun holdte sit blik væk fra hans øjne. "Jeg er bange.. det svært for os at være sammen.." hviskede hun stille.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 8:51:33 GMT -5
Shinigami kyssede hende igen"det ved jeg måske kunne du blive en gud" han så på hende
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 1, 2010 8:55:34 GMT -5
"En gud?" sagde hun og lød tøvende. MAn kunne godt høre på hende, at hun helst ikke ville. Mest fordi hun ikke ville forlade sin storebror.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 9:06:18 GMT -5
Shinigami så på "hvad skal vi ellers gøre du kan stadig være sammen med din bror" han var virkelig bange for at det skulle ske igen
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 1, 2010 9:10:15 GMT -5
Hun rystede lidt på hovedet. "Jeg er bange for at jeg ikke vil være mig selv.. hvis jeg bliver en gud.. desuden så er det vel ikke helt så nemt at være sammen med dødelige når man ikke selv er en.." sagde hun stille. "Jeg vil helst undgå at være en gud, selvom jeg gerne vil være sammen med dig.. så tror jeg ikke at jeg kan.."
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 9:24:58 GMT -5
Shinigami smilede til hende "jeg har lært at leve med det og så kan vi bare ikke gift men vi kan stadig være sammen" og kyssede hende
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 1, 2010 9:37:47 GMT -5
Hun holdte sig ind til ham og gengældte kort kysset, inden hun trykket sit ansigt imod hans brystkasse.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 1, 2010 9:47:25 GMT -5
Shinigami var glad han følte sig at han levede og så på hende
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Jan 1, 2010 10:00:19 GMT -5
Hun knugede sig bare ind til ham og mærkede hvordan varmen spredte sig i hendes krop.
|
|