|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 11:02:33 GMT -5
Der var ingen sol på himlen, jo bag alle de mange mørke skyer, som dækkede for den. Der var stort set ikke en levende sjæl, nede ved floden, jo, men ikke noge man måske lige ville møde. Dia sad ved kanten af floden og overvejede på en måde, bare at hoppe i og få det hele overstået, sige farvel til alle på den her måde. Ingen havde brug for hende alligevel. De havde jo hendes bror. Hun var klædt i en sort kjole, som ikke så særlig formel ud, hvilket den heller ikke var. Hun havde haft den længe, men måtte bare ikke gå med den.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 28, 2009 11:19:06 GMT -5
Shinigami var nede ved floden og så ud over vandet og tænkte *hvorfor skulle min smukke blomst dø så hurtigt* Shinigami begyndte at synge lagde ikke mærke til sine omgivelser
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 11:23:37 GMT -5
Hun hørte nogen synge, langsomt rejste hun sig op og så rundt, uden rigtig at se nogen. Da hun kiggede igen, så hun en mand, men kunne ikke se hvem det var. Hun var i tvivl på en eller anden måde.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 28, 2009 11:46:32 GMT -5
Shinigami tog en flaske frem og tog en stor tår og rejste sig op Shinigami faldt ned på jorden han havde drukket en masse i dag
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 11:49:31 GMT -5
Hun gik usikkert over til ham, da hun så ham falde. Hvem var han mon? Hun satte sig på hug ved siden af ham og så undrene på ham.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 28, 2009 12:14:50 GMT -5
"Mitsuki er ...dig jeg troede ...du var død" Shinigami prøvet at rejse sig op men han kunne ikke "du har ikke ... sagt at du havde ... en søster"
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 12:24:45 GMT -5
Hun så forvirrede på ham? Hvem var Mitsuki? "Øh.. du har vist fået lidt for meget at drikke, tror du ikke?"
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 28, 2009 12:49:55 GMT -5
"Måske jeg har kun ... fået to flasker .... whisky i dag ... Mitsuki min blomst ... min smukke blomst" Shinigami til sin hånd op til Dia hoved
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 13:11:46 GMT -5
Hun sad helt roligt. Hun lod ham røre sig, selvom det nok ikke var så smart. Hun lod sine sensuelle evner få frit løb. "Du har fået rigeligt," sagde hun bestemt. "Hvem er Mitsuki?"
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 28, 2009 13:36:25 GMT -5
"Det er jo ... dig min elskede ... kone og jeg troede ... at du var ... død" og prøvede at få sit hoved op til hendes hoved
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 13:43:50 GMT -5
Hun sad helt stille i et øjeblik. Hun fandt noget kaktus saft frem, det skulel vist hjælpe når man var fuld. Hun rykkede tættere på og hviskede i hans øre. "Vil du så ikke gøre mig en tjeneste? vær sød at drikke det her" hun åbnede hans mund, forsigtigt og hældte langsomt saften i ham.
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 28, 2009 13:59:04 GMT -5
Shinigami drikke det "sådan kan" og faldt i søvn og der kom en ulv frem og sagde "du må undskylde min herre at han var sådan" og ulven så på Dia
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 14:02:55 GMT -5
Hun så på ulven og smilede lidt. Hun lagde ham ned og betragtede ulven længe. "Det okay," sagde hun og trak vejret dybt. "Men, hvordan kan han tro at jeg er hende, Mitsuki? Jeg ligner hende sikkert ikke,"
|
|
|
Post by Shinigami on Dec 28, 2009 14:26:03 GMT -5
"Måske men jeg kan ikke være sikker for jeg har aldrig set hende men det jeg har hørt om hende er det kun øjnene der er forskel mellem jer to" ulven lagde sig ned og så på Dia
|
|
|
Post by Dia Stephan Dynamia on Dec 28, 2009 14:29:22 GMT -5
Hun sukkede og så på ham. "Han er ikke helt normal, er han vel?" spurgte hun roligt. Hun kunne gætte sig til det, efter den måde han så ud og den måde han var.
|
|