|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 16:54:34 GMT -5
Hun gik væk fra ham og der gik en der var på samme alder som ham "kom nu du er jo den stærkeste i hele verden så vil du ikke bare hygge dig lidt" hun kyssede ham og begyndte at tage hans tøj af
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 16:58:08 GMT -5
jakson skuped til hende ogse og sagde"sandt nok men som min far altid sig hør min søn vis en kvinde tag din tøj uden at du kænder hende er hun ikke andet en da ville have en din ungdom uden kærlighed "sagde han og tog sin tøj på og vændte sig igen og hade hende med en kold ryg men kigged på shinigami og sagde"HEY hvorfå er der ikke nogen efter dig va"
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 17:06:46 GMT -5
"Jeg kan ikke se hvad du bliver udsat for" kvinden kyssede ham på ryggen "nej jeg holder af dig og jeg kender alt om dig" hun begyndte at tage hans tøj af igen "jakson D tunpa verdens stærkeste mand" hun kyssede ham over hele hans krop
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 17:10:31 GMT -5
jakson blev lidt lidt rød i kinderne og "h-hey vent lige lidt hvor hved du mig fra og mit navn"og kigged hurtig på shinigami og sagde"kan du ikke se hvad der sker lige nu "
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 17:16:12 GMT -5
Han så bare ud i luften "du kan ikke se det jeg ser" kvinden begyndte at kærtegne ham "du er den største og stærkeste mand i verden og hvorfor taler du med ham han vil bare slå dig ihjel" hun tog det sidste at hendes tøj af oh kyssede ham
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 17:21:02 GMT -5
jakson blev maget rød og viste ikke hvad han skulle gører og tinger på noget men kunne ikke tinge for alle de kvinder og han kigged på shinigami og sagde"hey vis du ikke kan se hvad jeg laver nu hvad ser du så lige nu hvad jeg laver? og hvad laver du lige nu?"
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 17:26:45 GMT -5
Shinigami kastede op "ikke igen ikke igen" kvinden kyssede og der kom en anden kvinde og begyndte at kærtegne ham og de sagde "kom nu med os så kan vi hygge os du vil ikke have noget med ham"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 17:32:10 GMT -5
jakson smilte lidt og sagde"okej i ville hygge HER KOMMER JEG GEAR 3 "jakson puste sin næve så stor så den fuldte hele stedert så alle pigerne var væk og jakson tog den lille armm og slo på hans mave og sagde"hey hvad du nu hedder det er en fatombilled de er ikke virkelige vårn op"da han sagde det blev han lille igen men han blev så lille så han linded en baby med lille tøj på og jakson sagde med pive stemme"god damnit ikke igen jeg hader nu det er sker det sker altid for mig øv øv øv"sagde han og tog sin tøj på igen og sin hat
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 17:39:25 GMT -5
Pigerne kom tilbage og der gik fem hen jakson de kyssede ham "vi er rigtige nok" og de tog hans tøj af og Shinigami så op sagde "det er en løgn" han forsvandt da han sagde det
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 17:41:45 GMT -5
jakson kigged og sagde"okej hvad sker der her først kommer da nogle canibaler og anden gang kommer da magne kvinder som ville over øse mig med kærlihed og nu er manden med den mærkelige navn væk WTF SKER DER HER!!!!"sagde han med en lille baby stemme
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 17:45:55 GMT -5
Pigerne kyssede ham over det hele og sagde "glemt alt om ham og kom med os og du vil blive behandlet som en gud"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 17:48:11 GMT -5
jakson fik en ide og sagde"okej men kun på en ting AT I FOR MIG UD FRA DEN HER TUNNEL
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 17:53:10 GMT -5
Pigerne smilede "du skal komme med os så kommer du ud" en af pigerne kyssede og da hun tog hovedet tilbage lignede Shinigamis ansigt og sagde "huske det sidste jeg sagde før jeg forsvandt"
|
|
|
Post by jakson D tunpa on Jan 30, 2010 17:57:37 GMT -5
jakson tinger lidt og han husker at han sagde at han kunne ikke se hvad jakson lavet og ikke igen ikke igen og kasted op og jakson blev nomal igen men blev lidt sur på alle de kvinder da kom over ham og kigged over ham med sine øjne og jakson fik det han sagde jo ikke kigge dem i øjnene så han lukked øjene og sad på hyg og lade som om intet sker
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 30, 2010 18:03:18 GMT -5
Pigerne kyssede ham og kærtegne ham og sagde "vi har alt det du kan lide" men de blev mere hvide i det
|
|