Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 22, 2010 13:53:41 GMT -5
det var en helt almindelig dag på gården. Niko sad inde i stalden med et får som skulle føde. han sad og prøvede at berolige fåret som var helt hysterisk. "rolig... rolig min tøs" han smilte og da fåret endelig fødte sad Niko ved fåret og hjalp til. han var træt men hans gård var hans liv. da kiddet kom ud vendte fåret sig mod den men kiddet bevægede sig ikke. Niko så på det lille kid og blev lidt trist. han nussede fåret og sukkede, "det gør mig ondt min tøs" sagde han og så på det lille kid som var dødsfødt. det havde nok ikke fået nok luft.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 22, 2010 14:08:31 GMT -5
Shinigami var ved en gård det var lang tid siden sidste gang han var der han i et gammelt jakkesæt og en rotte maske på han gik ind i stalden og så en mand med et død kiddet gik hen til ham og sagde "det mig ondt" han så på kiddet
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 22, 2010 14:14:54 GMT -5
Niko smilte bare ned til kiddet imens fåret rensede det. "det er jo naturens gang. liv kommer og liv går men der vil altid komme nyt liv" sagde han og så mod manden med sine varme øjne og sit smil som altid var der.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 22, 2010 14:23:38 GMT -5
"ja det er rigtigt" Shinigami lagde en hånd på kiddet "er det første gang at fåret føde" han så på manden "når ja jeg hedder Shinigami og hvad hedder du så"
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 22, 2010 14:34:11 GMT -5
Niko nussede kiddet og smilte til shinigami. "ja det er. hun er meget ung men jeg troede hun kunne klare det. jeg er Niko" sagde han og smilte roligt.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 22, 2010 14:45:32 GMT -5
Shinigami så på Niko "det ville hun også men der var noget der slog hårdt fåret for cirka en uge siden" der kom en lille lys kule ud at kiddet og fløj ind i Shinigami
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 22, 2010 15:07:54 GMT -5
det var helt roligt i niko's sind. han vidste at ingen kunne leve evigt "du er en sjæle tager ikke sandt" sagde han og så på fåret som vvar begyndt at blive nervøs.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 22, 2010 15:14:59 GMT -5
"Nej jeg hjælper dem videre og hvis jeg var ville jeg være større og ingen øjne" Shinigami så på fåret "tage det roligt det er ikke dig i nu"
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 22, 2010 15:49:54 GMT -5
Niko lagde kidet og rejste sig. "du kender vist ikke til dyr. dyre mødre bliver bekymret og forvirret vis deres unger dør eller de bliver taget fra dem for tidligt" sagde han og så på shinigami og kunne mærke på fåret den ikke forstod ungen var død.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 22, 2010 16:23:35 GMT -5
"ja jeg kender lidt til dyr men det er meget lidt" han så på Niko "og jeg vil gerne lære mere om dyr"
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 22, 2010 16:28:46 GMT -5
niko smilte blot og så på fåret. "så er du kommet til den rette" han tog fat i fåret hoved som var ved at gøre den gav op og fik den op at stå. han førte den ud i marken hvor de andre får kom for at hjælpe den igen.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 23, 2010 4:57:14 GMT -5
Shinigami smilede "ja det ved jeg" han gik efter Niko "selv om det er langt tid siden at har arbejdet på en gård"
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 23, 2010 5:02:49 GMT -5
han smilte stille og så rundt. "dette er ikke bare hårdt arbejde. dette er paradis. hårdt arbejde og glade dyr som er taknemmelige" sagde han og smilte.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 23, 2010 5:13:54 GMT -5
"Hver mand har sit paradis" Shinigami smilede til Niko "og hårdt arbejde er jo ikke så slemt"
|
|
Niko
Full Member
varyl vand og jord d?mon
|
Post by Niko on Jan 23, 2010 5:40:45 GMT -5
han smiilte og nikkede. "det er rigtigt en husk at ingen landmand har sit paradis vis dyrene og markerne bliver taget fra ham."
|
|