|
Post by Shinigami on Jan 5, 2010 10:10:13 GMT -5
De løb hurtigt op på hendes ryg og pest sagde "ja det er Alivo du skal holde fast ikke danse" den rotte der dansede stoppede og holdt fast i pest mens han sagde "Alivo Alivo Alivo Alivo Alivo"
|
|
|
Post by Halina on Jan 5, 2010 10:13:22 GMT -5
halina grine "okay holdt fast " hun gik til kanten af vinduet og baske blidt med vingerne og hoppe så ud af vinduet, de dykke første ned ind til halina baske med vingeren og ratte op så de fløj op mod skyerne, da de var til pas højt oppe ratte hun op og fløje lige ud.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 5, 2010 10:16:27 GMT -5
Ungerne grinede helt vildt og pest sagde "jeg er ved at blive for gammel til det her" og ungerne sagde "engang til engang til engang til"
|
|
|
Post by Halina on Jan 5, 2010 10:30:23 GMT -5
halina grine, "okay en gang til men så heller ikke mere ellers bliver jeres far vist dårlig...Hold fast!" hun dykke igen da de var over byen og suse mellem huse og skår sten, folk så efter hende da en fønix ikke var noget man så vær dag, hun fløj op i de højer luft lag "puha jeg vis ude af form" hun gispe lidt hun var ikke helt unge mere.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 5, 2010 10:38:06 GMT -5
Ungerne grinede meget mere end før og pest sagde "jeg må holde mig til jorden for fremtiden" Alivo sagde "god kæmpe god kæmpe god kæmpe god kæmpe" pest så på ham "stop før du begynder at danse Alivo"
|
|
|
Post by Halina on Jan 5, 2010 10:44:12 GMT -5
halina grine og begyndt at dale ned og lande på en tyg gren i et træ tæt på tovet "så der pause for mig og jeres far" lo halina og begyndt at ordne sin fjer.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 5, 2010 10:57:29 GMT -5
Ungerne løb ned af træet og gik på opdagelse "det er de små først gang at de er i en by" pest smilede til halina og gik ned på gren
|
|
|
Post by Halina on Jan 5, 2010 11:02:52 GMT -5
"så må de heller passe på det ikke alle der kan lig rotter" hun så på ham og ryste sig lidt og så rundt, der var så dejlige roligt syntes hun.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 5, 2010 11:07:39 GMT -5
"Det er kun de færreste der kan se dem altid de er jo halv guder" pest så på ungerne "hvis du ser godt efter røre de ikke folk de er faktisk sygdommen
|
|
|
Post by Halina on Jan 5, 2010 11:17:07 GMT -5
"sygdomme" hun så på ham, og så på ungerne der pile rundt på opdagelse.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 5, 2010 11:24:57 GMT -5
"de skal først være ni år før de er rigtige sygdomme men det er for det meste er det kun små sygdomme" pest så på hende
|
|
|
Post by Halina on Jan 5, 2010 11:53:55 GMT -5
"åh javel" hun så på ungeren og strege sig, "nå skal vi komme hvider" hun smile og så på ham med de mørke øjne der passe til hendes fjer der line flammer
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 5, 2010 11:58:45 GMT -5
"ja kom her unger" ungerne kom hurtigt op til dem "far hvorfor er der så mange kæmpe her"
|
|
|
Post by Halina on Jan 5, 2010 12:04:45 GMT -5
halina lo "fordi de bor her små venner men kom så vi skal hvider" hun så på dem og lag sig ned så de kunne komme op.
|
|
|
Post by Shinigami on Jan 5, 2010 12:35:31 GMT -5
Ungerne løb op på hende og pest sagde "passe på i ikke falder ned i små" pest gik op mens ungerne sagde "vi er ikke små mere far"
|
|